Әдістемелік жұмыстар » Страница 2 » СШ №12
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласы білім бөлімінің
"№12 мектеп-гимназия"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
«Үздік бейнесабақ» байқауы
15
апрель
2024
«Үздік бейнесабақ» байқауы
Мұғалімдердің  кәсіби құзыреттілігін арттыру,  шығармашылық белсенділігін ынталандыру мақсатында қала мұғалімдері арасында «Үздік бейнесабақ» байқауы болып өтті.   Байқауға мектеп-гимназиямыздың бастауыш сынып мұғалімі Сұраш Наргүл қатысып, өз іс-тәжірибесімен бөлісіп, жүлделі  І дәрежелі дипломмен марапатталды.
Қалалық байқаудан 2-ші орын!
08
апрель
2024
Қалалық байқаудан 2-ші орын!
2024 жылы 4 сәуір күні білім бөлімінің жұмыс жоспарына сәйкес  Қазақ Ғылым академиясын ұйымдастырушы және тұңғыш президенті Қаныш Имантайұлы Сәтбаевтың 125 жылдығына орай география пәні мұғалімдері арасында «Қ.И.Сәтбаев – саяхатшы, зерттеуші, картограф» тақырыбындағы үздік бейнебаян  байқауы өтті.  Қатысушылар  Қаныш Имантайұлы Сәтбаевтың  зерттеулері мен еңбектері туралы бейнерепортаж түріндегі   бейнероликтер ұсынып, әділқазылар шешімімен 2 орын №12 мектеп- гимназиясының география пәні
Сабақты қызықты өту үшін арналған әдіс-тәсіл
04
апрель
2024
Сабақты қызықты өту үшін арналған әдіс-тәсіл
Математика пәнінен Пайыз тақырыбына есептер шығару. "Домино" әдісін қолдану арқылы білім алушылардың қызығушылығын арттыру.
Жетістіктеріміз
14
март
2024
Жетістіктеріміз
"Өрлеу" біліктілікті арттыру ұлттық орталығымен бірлескен жұмыстың нәтижесі.  Тренерім  Парида Пазыловнаға алғыс білдіремін.
«Сабақ Time»  жобасы
12
март
2024
«Сабақ Time» жобасы
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының оқу-әдістемелік орталығының ұйымдастыруымен 12 наурыз 2024 жылы «Сабақ Time»  жобасы болып өтті.   Жоба аясындағы  «Қалыптастырушы бағалау-бағалаудың тиімді тәсілі»  тақырыбындағы облыстық ашық сабақтар циклында өз іс-тәжірибесімен мектеп-гимназиямыздың бастауыш сынып мұғалімі Мейрамкуль Алтмышовна бөлісті.
Lesson Study зерттеу сабағы
27
февраль
2024
Lesson Study зерттеу сабағы
Пән мұғалімі:Спатаева Ақтоты Сынып: 2 “Б” Пән:Шетел тілі Бүгінгі сабақта  А оқушысы – жұпта жұмыс жасап, өзіндегі ақпаратпен бөлісуді үйренді. В оқушысында белсенділік пайда болып, ойын қысылмай еркін айтуға үйренді. Ал С оқушысының сабаққа қызығушылығы оянды. Жалпы, осы сабақты қорытындыласақ, сабақтардан байқағанымыз оқушыға жай ғана мәтінді оқу тапсырмасын беріп қана қоймай, оқылым дағдысын қалыптастыратын әдістерді таңдай білу қажеттігін түсіндік. «Әр бала – жұлдыз» – демекші әр оқушыға өз
Жетістіктеріміз
22
февраль
2024
Жетістіктеріміз
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ «ДАРЫН» РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ ҰЙЫМДАСТЫРҒАН Бастауыш сынып мұғалімдеріне қазақ тілі пәнінен «Педстарт» республикалық қашықтық олимпиадасына Керімбай атындағы №12 мектеп-гимназиясының 20 мұғалімі қатысып, жүлделі І, ІІ, ІІІ орындар иеленді. Құттықтаймыз!  1 орын 1. Райкулова Сейсенкүл Наматтулақызы 2. Мубаракова Салтанат Альмухамедқызы 3. Байдуанова Надира Бекболатқызы 4. Тұрлыбаева Асылай Үсенқызы 5. Сұраш Наргүл Талғатқызы 2
Жетістіктеріміз
21
февраль
2024
Жетістіктеріміз
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ «ДАРЫН» РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ ҰЙЫМДАСТЫРҒАН Орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне орыс тілі пәнінен «Педстарт» республикалық қашықтық олимпиадасына Керімбай атындағы №12 мектеп-гимназиясының  мұғалімдері қатысып, жүлделі І, ІІ  орындар иеленді. Құттықтаймыз!!!
«Этностильдегі қазақтың ұлттық бұйымдары» тақырыбында шебер-сынып
20
февраль
2024
«Этностильдегі қазақтың ұлттық бұйымдары» тақырыбында шебер-сынып
«Жетістік алгоритмі» жобасы аясында мектеп-гимназиямыздың көркем еңбек пәнінің мұғалімі педагог-зерттеуші  Иманбекова Сағыныш «Этностильдегі қазақтың ұлттық бұйымдары» тақырыбында шебер-сынып көрсетті.  Мақсаты: Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану . Қол мен тігін құрал –жабдықтарын және олардың құрылғыларын қолдана отырып,тоқыма материалдарды өңдеу мен сәндеудің тиімді әдістерін анықтау және қолдану. Ұлттық бұйымдардан көрме