Әдістемелік жұмыстар - СШ №12 https://12-taraz.mektebi.kz/ ru Әдістемелік жұмыстар - СШ №12 DataLife Engine "МҰҒАЛІМ ТӘЖІРИБЕСІ ЗЕРТТЕУДІҢ ЗАМАНАУИ ҮРДІСТЕРІ" ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ ҮІ ОБЛЫСТЫҚ ҒЫЛЫМИ- ТӘЖІРИБЕЛІК КОНФЕРЕНЦИЯ https://12-taraz.mektebi.kz/main/2229-malm-tzhribes-zertteud-zamanaui-rdster-tayrybynday-oblysty-ylymi-tzhribelk-konferencija.html https://12-taraz.mektebi.kz/main/2229-malm-tzhribes-zertteud-zamanaui-rdster-tayrybynday-oblysty-ylymi-tzhribelk-konferencija.html

]]>


]]>
admin Mon, 02 Jun 2025 14:39:08 +0600
«Timss халықаралық зерттеулерге бастауыш сынып оқушыларын дайындауға арналған есептері» https://12-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/2201-timss-halyaraly-zertteulerge-bastauysh-synyp-oushylaryn-dajyndaua-arnalan-esepter.html https://12-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/2201-timss-halyaraly-zertteulerge-bastauysh-synyp-oushylaryn-dajyndaua-arnalan-esepter.html


]]>



]]>
admin Mon, 12 May 2025 15:47:15 +0600
"Жазықтықта координаталарды белгілеу. Geogebra бағдарламасы" тақырыбындағы тренингк https://12-taraz.mektebi.kz/main/2175-zhazytyta-koordinatalardy-belgleu-geogebra-badarlamasy-tayrybynday-treningk.html https://12-taraz.mektebi.kz/main/2175-zhazytyta-koordinatalardy-belgleu-geogebra-badarlamasy-tayrybynday-treningk.html 2025 жыл 9 сәуірде өткен "Жазықтықта координаталарды белгілеу. Geogebra бағдарламасы" тақырыбындағы тренингке белсене қатысқан пән мұғалімдеріне алғысымыз шексіз.
ҰСТАЗ - өз пәнінің тереңдігін көрсету үшін оны басқа пәндермен байланыстыра алады.
Бүгінгі тренингке қатысқан әрбір ұстаз математикалық тапсырмаларды орындау барысында өз пәндерінің білікті маманы екендігін көрсете білді.
Тренинг жүргізушілер:
Құрбанова Р. Ш-математика пәні мұғалімі, педагог-шебер;
Қарабаева Г. Л-математика пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші.
]]>
2025 жыл 9 сәуірде өткен "Жазықтықта координаталарды белгілеу. Geogebra бағдарламасы" тақырыбындағы тренингке белсене қатысқан пән мұғалімдеріне алғысымыз шексіз.
ҰСТАЗ - өз пәнінің тереңдігін көрсету үшін оны басқа пәндермен байланыстыра алады.
Бүгінгі тренингке қатысқан әрбір ұстаз математикалық тапсырмаларды орындау барысында өз пәндерінің білікті маманы екендігін көрсете білді.
Тренинг жүргізушілер:
Құрбанова Р. Ш-математика пәні мұғалімі, педагог-шебер;
Қарабаева Г. Л-математика пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші.
]]>
admin Wed, 09 Apr 2025 17:21:56 +0600
"Педагог мәртебесі туралы" Заңында көрсетілген талаптарды орындау жөнінде ақпараттандырды https://12-taraz.mektebi.kz/main/2084-pedagog-mrtebes-turaly-zaynda-krsetlgen-talaptardy-oryndau-zhnnde-aparattandyrdy.html https://12-taraz.mektebi.kz/main/2084-pedagog-mrtebes-turaly-zaynda-krsetlgen-talaptardy-oryndau-zhnnde-aparattandyrdy.html


]]>



]]>
admin Thu, 13 Feb 2025 15:12:16 +0600
«Қазақ тілі сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру» Авторлық бағдарламасы https://12-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/2151-aza-tl-sabaynda-oushylardy-funkcionaldy-sauattylyyn-arttyru-avtorly-badarlamasy.html https://12-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/2151-aza-tl-sabaynda-oushylardy-funkcionaldy-sauattylyyn-arttyru-avtorly-badarlamasy.html admin Mon, 20 Jan 2025 17:21:30 +0600 "Тәрбие трансформациясы: Жаңа көзқарас" тақырыбында тимбильдинг өткізілді. https://12-taraz.mektebi.kz/main/1926-trbie-transformacijasy-zhaa-kzaras-tayrybynda-timbilding-tkzld.html https://12-taraz.mektebi.kz/main/1926-trbie-transformacijasy-zhaa-kzaras-tayrybynda-timbilding-tkzld.html Тәрбие – ұрпақты биік мұратқа жетелейтін сапалы білімнің тұғыры. Ұлттық құндылықтармен сусындап өскен ұрпақ ұлағатты болмақ. Дәл осы өскелең ұрпағымыз ұлттың сапасын құрайды. Сондықтан да қадір-қасиет, ар-намыс, адалдық, патриотизм, жауапкершілік, әдептілік, мейірімділік, сүйіспеншілік, үлкенге ізет, кішіге құрмет сияқты қасиеттерге ие шығармашыл азаматты тәрбиелеу маңызды. Міне, сондықтан Ұлттық құрылтайдың отырысында Мемлекет басшысы білім беру саласына қатысты бірқатар негізгі міндеттерге тоқталған болатын. «Ұлттық тәрбие – ел болашағы» тәрбиесінің тұжырымдамалық негіздері енгізілді. былтыр оқу жылынан бастап 2023-2025 жылдарға арналған Біртұтас тәрбие бағдарламасы іске асырылуда. Бұл құжат жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде өскелең ұрпақты тәрбиелеу сапасын арттыруға бағытталған. 
Осы орайда Керімбай атындағы 12 мектеп-гимназиясында 30 қазан күні "Мұрагер" тәрбие орталығының ұйымдастыпуымен "Тәрбие трансформациясы: Жаңа көзқарас" тақырыбында тимбильдинг өткізілді.
Мақсаты: Мектеп-гимназиясы ұстаздарына 2024-2025 оқу жылындағы біртұтас тәрбие бағдарламасының ерекшеліктерін толық түсіндіру және ұлттық құндылықтарды дәріптеу.
]]>
Тәрбие – ұрпақты биік мұратқа жетелейтін сапалы білімнің тұғыры. Ұлттық құндылықтармен сусындап өскен ұрпақ ұлағатты болмақ. Дәл осы өскелең ұрпағымыз ұлттың сапасын құрайды. Сондықтан да қадір-қасиет, ар-намыс, адалдық, патриотизм, жауапкершілік, әдептілік, мейірімділік, сүйіспеншілік, үлкенге ізет, кішіге құрмет сияқты қасиеттерге ие шығармашыл азаматты тәрбиелеу маңызды. Міне, сондықтан Ұлттық құрылтайдың отырысында Мемлекет басшысы білім беру саласына қатысты бірқатар негізгі міндеттерге тоқталған болатын. «Ұлттық тәрбие – ел болашағы» тәрбиесінің тұжырымдамалық негіздері енгізілді. былтыр оқу жылынан бастап 2023-2025 жылдарға арналған Біртұтас тәрбие бағдарламасы іске асырылуда. Бұл құжат жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде өскелең ұрпақты тәрбиелеу сапасын арттыруға бағытталған. 
Осы орайда Керімбай атындағы 12 мектеп-гимназиясында 30 қазан күні "Мұрагер" тәрбие орталығының ұйымдастыпуымен "Тәрбие трансформациясы: Жаңа көзқарас" тақырыбында тимбильдинг өткізілді.
Мақсаты: Мектеп-гимназиясы ұстаздарына 2024-2025 оқу жылындағы біртұтас тәрбие бағдарламасының ерекшеліктерін толық түсіндіру және ұлттық құндылықтарды дәріптеу.
]]>
admin Wed, 30 Oct 2024 15:36:05 +0600
Мектепішілік пән олимпиадасы https://12-taraz.mektebi.kz/main/1924-mektepshlk-pn-olimpiadasy.html https://12-taraz.mektebi.kz/main/1924-mektepshlk-pn-olimpiadasy.html Керімбай атындағы #12 мектеп-гимназиямызда 2024-2025 оқу жылында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, теориялық білімі мен практикалық іскерлігін тереңдету, дарынды балаларды анықтау, қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық олимпиадаға қатысатын оқушыларды іріктеу және даярлау мақсатында қазан айының  28 күні 5-11 сыныптар аралығында 11  пәннен  мектепішілік олимпиада өткізілді.
       Мектепішілік пән олимпиадасына жалпы  685  білім алушы қатысты.  Пәндік олимпиадаға 33 оқушы іріктеліп, қалалық кезеңге өтті. Білім алушыларымызға сәттілік тілейміз!
]]>
Керімбай атындағы #12 мектеп-гимназиямызда 2024-2025 оқу жылында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, теориялық білімі мен практикалық іскерлігін тереңдету, дарынды балаларды анықтау, қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық олимпиадаға қатысатын оқушыларды іріктеу және даярлау мақсатында қазан айының  28 күні 5-11 сыныптар аралығында 11  пәннен  мектепішілік олимпиада өткізілді.
       Мектепішілік пән олимпиадасына жалпы  685  білім алушы қатысты.  Пәндік олимпиадаға 33 оқушы іріктеліп, қалалық кезеңге өтті. Білім алушыларымызға сәттілік тілейміз!
]]>
admin Mon, 28 Oct 2024 15:28:15 +0600
Lesson Study — зерттеу жұмысының тиімділігі https://12-taraz.mektebi.kz/main/1868-lesson-study-zertteu-zhmysyny-timdlg.html https://12-taraz.mektebi.kz/main/1868-lesson-study-zertteu-zhmysyny-timdlg.html
      Қазіргі уақытта әрбір педагог үшін өз білімдерін шыңдау, дамыту басты мақсат болып табылады. Себебі, білім бір орында тұрMayды, ол үздіксіз дамып отырады. Әр күн сайын біз жаңа ашылулар, жаңалықтар оқып, көруімізге болады. Сол жаңалықтардың бірі — жаңаша зерттеу жұмысы — Lesson Study деп аталады. Lesson Study — мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білім жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық зерттеу жұмысы. Lesson Study–ге жоспарлау, оқыту, қадағалау, оқыту мен оқуды талдау, өз қорытындыларын тұжырымдап, құжаттарды бірлесіп жүзеге асыратын мұғалімдер тобы қатысады. Lesson Study-дің циклін өткізген соң мұғалімдер педагогикалық зерттеулерді түрлендіріп немесе жетілдіріп, кейіннен ашық Lesson study, таныстырылым өткізу, баспада жариялау арқылы әріптестеріне таратады.
Сынып: 3 Б
Пәні:Математика
Тақырыбы:Қорытындылау
Күні:19.09.24ж
ІІ. Сабақ кезінде.
 Lesson Study сабағы.
 оқушыларды бақылау жүргізілді.

]]>

      Қазіргі уақытта әрбір педагог үшін өз білімдерін шыңдау, дамыту басты мақсат болып табылады. Себебі, білім бір орында тұрMayды, ол үздіксіз дамып отырады. Әр күн сайын біз жаңа ашылулар, жаңалықтар оқып, көруімізге болады. Сол жаңалықтардың бірі — жаңаша зерттеу жұмысы — Lesson Study деп аталады. Lesson Study — мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білім жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық зерттеу жұмысы. Lesson Study–ге жоспарлау, оқыту, қадағалау, оқыту мен оқуды талдау, өз қорытындыларын тұжырымдап, құжаттарды бірлесіп жүзеге асыратын мұғалімдер тобы қатысады. Lesson Study-дің циклін өткізген соң мұғалімдер педагогикалық зерттеулерді түрлендіріп немесе жетілдіріп, кейіннен ашық Lesson study, таныстырылым өткізу, баспада жариялау арқылы әріптестеріне таратады.
Сынып: 3 Б
Пәні:Математика
Тақырыбы:Қорытындылау
Күні:19.09.24ж
ІІ. Сабақ кезінде.
 Lesson Study сабағы.
 оқушыларды бақылау жүргізілді.

]]>
admin Mon, 23 Sep 2024 09:47:53 +0600
"Зерттеу сабағы" https://12-taraz.mektebi.kz/main/1862-zertteu-sabay.html https://12-taraz.mektebi.kz/main/1862-zertteu-sabay.html Сабақ барысында оқушының ізденуі мен зерттеу дағдыларын қалыптастыра отырып, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында қолданылатын технологиялар баршылық. "Зерттеу сабағы" қарапайым идея болып табылады. Lesson Study әдісі – ондағы басты мақсат әріптестермен бірігіп,
•Сабақ жоспарын  құру
•Зерттеу сабағын талқылау
•Сабақтың жоспарын талқылау
•Зерттеу сабақтарын өткізу болып табылады. 
Осы мақсатта №12 мектеп-гимназиясының жас мамандарының арасында 3 топ құрылды. “Өрлеу” тобы  8”В” сыныбын таңдап алды. Сабақ барысында оқушыларға бақылау жүргізілді.  А,В,С  деңгейіндегі  оқушылар тобына жататын оқушының    сабақ барысында іс –әрекетін зерттеу үшін, оның қажеттілігін  анықтауға болатын  тиімді әдіс -тәсілдерді ,сабақтың жоспарын құруда талқылап шықтық.
Сабақтың тақырыбы: Relative pronouns 
Өткізген: Мырзақұлова Гүлнар
]]>
Сабақ барысында оқушының ізденуі мен зерттеу дағдыларын қалыптастыра отырып, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында қолданылатын технологиялар баршылық. "Зерттеу сабағы" қарапайым идея болып табылады. Lesson Study әдісі – ондағы басты мақсат әріптестермен бірігіп,
•Сабақ жоспарын  құру
•Зерттеу сабағын талқылау
•Сабақтың жоспарын талқылау
•Зерттеу сабақтарын өткізу болып табылады. 
Осы мақсатта №12 мектеп-гимназиясының жас мамандарының арасында 3 топ құрылды. “Өрлеу” тобы  8”В” сыныбын таңдап алды. Сабақ барысында оқушыларға бақылау жүргізілді.  А,В,С  деңгейіндегі  оқушылар тобына жататын оқушының    сабақ барысында іс –әрекетін зерттеу үшін, оның қажеттілігін  анықтауға болатын  тиімді әдіс -тәсілдерді ,сабақтың жоспарын құруда талқылап шықтық.
Сабақтың тақырыбы: Relative pronouns 
Өткізген: Мырзақұлова Гүлнар
]]>
admin Wed, 18 Sep 2024 09:23:47 +0600
Саммит 2024 https://12-taraz.mektebi.kz/main/1837-sammit-2024.html https://12-taraz.mektebi.kz/main/1837-sammit-2024.html
Керімбай атындағы #12 мектеп-гимназиясы.
Тараз қалалық білім бөлімінің «Бақытты болашақ» Оқушылар сарайының базасында мектеп-гимназия педагогтерінің ТАМЫЗ САММИТІ өткізілді.
Саммиттің негізгі мақсаты:
 «Педагогтердің мотивациялық сферасын дамыту арқылы негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру, оқу-тәрбие үдерісін жетілдірудің заманауи аспектілерін талқылау»
ТАМЫЗ САММИТІНІҢ ашылуында мектеп-гимназия директоры МҰРАТ ЖАРЫЛҚАПҰЛЫ сөз сөйлеп, САММИТ барысында баяндама жасайтын және іс-тәжірибесімен бөлісетін педагогтерді таныстырылым жасады.
САММИТ-тің негізгі тақырыптары:
- «Цифрлы технологиялар» .    
 - «Жасанды интеллект». 
- «Құндылыққа негізделген білім».
САММИТ-тің «Тәжірибе алмасу алаңында» баяндама жасаған спикерлер:
Шартыкбаева Жанат Кеулимжаевна –педагог-зерттеуші,  география пәні мұғалімі
Қонысбек Жансая Садуақасқызы – педагог-зерттеуші, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Шартыкбаева Гаухар Кеулимжаевна – педагог-шебер, тарих пәні мұғалімі
Сейдуанова Света Тынысбековна – педагог-зерттеуші, орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі 
Курбонова Рабиға Шамшиддиновна - педагог-шебер,  математика пәні мұғалімі.
САММИТ барысында баяндалған тақырыптар:
- 2024-2025 оқу жылында білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері
Жасанды интеллект мүмкіндіктері мен әуелеті
- «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы: жаңартылған мазмұны және енгізу алгоритмі»
- Оқу-әдістемелік кешендер құрастырудың әдістемелік ерекшеліктері. Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру
Сонымен бірге, «Тәжірибе алмасу алаңында» мектеп-гимназияда оқу-тәрбие процесін жетілдіруде орын алып жатқан олқылықтар да сараланып, алдағы оқу жылында педагогтерге нақты міндеттер жүктелді.
Жаңа оқу жылында Педагогтерге шығармашылық табыс тілейміз.
]]>

Керімбай атындағы #12 мектеп-гимназиясы.
Тараз қалалық білім бөлімінің «Бақытты болашақ» Оқушылар сарайының базасында мектеп-гимназия педагогтерінің ТАМЫЗ САММИТІ өткізілді.
Саммиттің негізгі мақсаты:
 «Педагогтердің мотивациялық сферасын дамыту арқылы негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру, оқу-тәрбие үдерісін жетілдірудің заманауи аспектілерін талқылау»
ТАМЫЗ САММИТІНІҢ ашылуында мектеп-гимназия директоры МҰРАТ ЖАРЫЛҚАПҰЛЫ сөз сөйлеп, САММИТ барысында баяндама жасайтын және іс-тәжірибесімен бөлісетін педагогтерді таныстырылым жасады.
САММИТ-тің негізгі тақырыптары:
- «Цифрлы технологиялар» .    
 - «Жасанды интеллект». 
- «Құндылыққа негізделген білім».
САММИТ-тің «Тәжірибе алмасу алаңында» баяндама жасаған спикерлер:
Шартыкбаева Жанат Кеулимжаевна –педагог-зерттеуші,  география пәні мұғалімі
Қонысбек Жансая Садуақасқызы – педагог-зерттеуші, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Шартыкбаева Гаухар Кеулимжаевна – педагог-шебер, тарих пәні мұғалімі
Сейдуанова Света Тынысбековна – педагог-зерттеуші, орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі 
Курбонова Рабиға Шамшиддиновна - педагог-шебер,  математика пәні мұғалімі.
САММИТ барысында баяндалған тақырыптар:
- 2024-2025 оқу жылында білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері
Жасанды интеллект мүмкіндіктері мен әуелеті
- «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы: жаңартылған мазмұны және енгізу алгоритмі»
- Оқу-әдістемелік кешендер құрастырудың әдістемелік ерекшеліктері. Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру
Сонымен бірге, «Тәжірибе алмасу алаңында» мектеп-гимназияда оқу-тәрбие процесін жетілдіруде орын алып жатқан олқылықтар да сараланып, алдағы оқу жылында педагогтерге нақты міндеттер жүктелді.
Жаңа оқу жылында Педагогтерге шығармашылық табыс тілейміз.
]]>
admin Wed, 28 Aug 2024 11:46:23 +0600